Vanaf donderdag 11 mei elke donderdag Loods Lokaal. Loods Lokaal staat volledig in het thema van lokaal talent, ontwikkeling en ontmoetingen. Beginnend tot ervaren talent is welkom om hier aan zijn of haar skills te werken en contacten te leggen met andere artiesten.

Tijdens Loods Lokaal zijn er meerdere ruimtes beschikbaar waar gebruik gemaakt kan worden van professionele apparatuur. Zo is er ruimte voor DJ’s, rappers (liveartiesten) & producers. Ook fotografen, ontwerpers en andere creatieve geesten zijn van harte welkom. Daarnaast worden er ook cursussen en/of workshops aangeboden.

Wil jij graag leren draaien als DJ, werken aan je podium skills, luisteren hoe je eigen muziek met professioneel zaalgeluid klinkt? Meld je dan aan en reserveer een tijdsblok. Of kom langs om andere talenten te ontmoeten en je netwerk te vergroten, onder het genot van een drankje.

Aanmelden of meer info? Stuur een email naar info@deloodsridderkerk.nl of stuur een DM @loodsridderkerk op instagram.