• Dit event is voorbij.

Loods Lokaal Summer

3 augustus 2023 - 19:00 - 25 augustus 2023 - 00:00

Loods Lokaal: dé Avond voor jonge artiesten in De Loods.

Ook in de zomer zijn wij elke donderdagavond geopend vanaf 19:00 uur voor Loods Lokaal. Loods Lokaal biedt een unieke kans voor DJ’s, rappers, artiesten en andere creatievelingen om hun talent te laten zien.

Loods Lokaal is dé plek waar jonge muzikale talenten en creatieve geesten samenkomen om hun skills te tonen, hun sets te oefenen en hun eigen nummers ten gehore te brengen. Of je nu een beginnende artiest bent die zijn vaardigheden wil verbeteren of een ervaren DJ die graag zijn nieuwste mix wil delen, Loods Lokaal biedt een podium voor iedereen.

De avond staat volledig in het teken van netwerken en talentontwikkeling. Het is dé gelegenheid om andere jonge creatievelingen te ontmoeten, samen te werken, inspiratie op te doen en waardevolle connecties te leggen binnen de muziek- en entertainmentindustrie.

Details Loods Lokaal:

• Waar: De Loods Ridderkerk
  • Wanneer: Elke donderdagavond
  • Tijd: vanaf 19:00 uur

Wij nodigen alle artiesten, DJ’s en rappers uit om deel te nemen aan Loods Lokaal. Of je nu wilt optreden, luisteren naar geweldige muziek of gewoon een leuke avond wilt hebben, Loods Lokaal heeft voor iedereen wat te bieden.

Wil je graag deelnemen aan Loods Lokaal? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar info@deloodsridderkerk.nl of een DM naar onze Instagram @loodsridderkerk. Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt!

Voor meer informatie en updates over Loods Lokaal, bezoek onze website www.deloodsridderkerk.nl of volg ons op sociale media: @loodsridderkerk.

Begin:
3 augustus 2023 - 19:00